zaterdag 7 februari 2015

You might have seen it

Mijn blog heeft een kleine verandering ondergaan.
Ik was het kille zwart-wit-grijs een beetje zat maar wilde mijn header niet veranderen.
Vandaar dat ik de zonnige kleur geel mijn lay-out in gesleept heb en zo het geheel ietsje fleuriger heb gemaakt. Het zachte blauw is nog steeds een detail in de teksten samen met liefelijk grijs.
Ik moet bekennen dat ik een ramp ben in het maken van lay-outs en dat is dus waarschijnlijk ook te zien, excuses.


In de balk net onder mijn header, zijn twee nieuwe kopjes toegevoegd; columns en quotes.
Ik ben ondertussen bezig met mijn derde column voor Girlscene te schrijven en wil de al geschreven columns eigenlijk graag op mijn blog zetten.
Gezien ze erg verschillen, vooral in lengte, van de artikeltjes die ik normaal schrijf, hebben ze hun eigen kopje gekregen. 

Mocht je mijn Facebook pagina volgen dan weet je dat er elke zaterdag om 16:00 een quote geplaatst wordt. Deze quotes kun je allemaal terugvinden, met bijhorende afbeelding, onder het kopje, je raadt het al, quotes.

Kijk rustig een keertje rond en tot dinsdag!
Mocht je tips of advies hebben over het maken van een lay-out bij blogger, dan hoor ik dat graag!

xoxo
Aimée

Geen opmerkingen: