donderdag 19 februari 2015

DIY theeset

Hallo allemaal, ik ben Lauri, ik ben 17 jaartjes oud en ik woon in Noord-Brabant.
Mijn hobby’s zijn DIY-en, bakken, naar tweede hands winkeltjes gaan en natuurlijk BLOGGEN!

Sinds een tijdje heb ik nu mijn eigen blog genaamd LittleNotes.nl en daarop kan ik al mijn creativiteit en emoties kwijt. Een poosje terug had ik contact met Aimée over gastbloggen  en tadaaa…. Ik sta nu één keer in de twee weken op My Notebook met een DIY artikel en Aimée één keer in de twee weken op de mijne met een van haar blogs. Super gaaf, toch?! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en veel lees en knutsel plezier. Liefs Lauri 


Deze DIY wilde ik eigenlijk al een hele tijd uitvoeren, maar kon telkens geen leuke set met kopjes en pot vinden.

Nu heb ik ze gevonden en ben meteen aan de slag gegaan...




 Wat heb je nodig?

- een set met kopjes en/of theepot

- een watervaste fijnschrijver







Wat ga je doen:

Ik ben als eerst op zoek gegaan naar een leuke set met kopjes en een theepot.

Aangezien ik helemaal weg ben van tweedehandswinkels, heb ik daar dus ook mijn kopjes en pot vandaan.

Het was geen setje, de kopjes en de pot stonden apart, maar ze matchte goed.

In het totaal was ik er  €6,- voor kwijt.

Toen ik thuis kwam, heb ik de spullen afgewassen en heb daarna google open gezet.

Ik heb simpelweg gezocht op "QUOTES TEA" en ben toen naar afbeeldingen gegaan.

Staan echt super leuke spreuken op!

De vijf leukste heb ik opgeschreven (had vijf kopjes) en heb op dat blaadje ook gelijk aangegeven welke letters dun en welke letters dik geschreven moesten worden.

Daarna ben ik met de fijnschrijver gaan schrijven, met als resultaat een hele leuke thee set waar je in de winkel €30,- voor betaald en ik maar  €6,- voor kwijt was.

Het resultaat staat hieronder :)


En zo staan ze bij mij in de kast







 Enkele andere leuke quotes zijn:

- a cup of tea makes everything better

- I lovedays when my only problem is... Tea or Coffee

- all you need are books & tea

- if tea can't fix it, its a serious problem

-  you are my cup of tea

- tea fot two and two for tea ... just me for you and you for me

- its always tea time

- my bloodtype is coffee

-  oh look, it's coffee o'clock

- life begins after coffee

- give me coffee and no one gets hurt

- I haven't had my coffee yet, don't make me kill you

- with enough coffee, anything is possible.

Geen opmerkingen: