woensdag 21 januari 2015

Toen bleken de stoute schoenen best lekker te zitten

-Mocht je genoeg hebben van mij en mijn enthousiasme over het feit dat mijn columns op Girlscene staan, klik dan weg!-

Ik wil bij deze met trots aan jullie vertellen dat er, alweer, een column van mij op Girlscene gezet is.
Ik heb met mijn vorige column meer dan 8000 views behaald, inclusief hartverwarmende reacties, waardoor ik er nog een mocht schrijven.
Na dit nieuws gehoord te hebben ben ik meteen begonnen met brainstormen en na een aantal dagen kwam dan het idee waar ik over ging schrijven, naar aanleiding van een opruimbeurt op mijn kamer.
Het onderwerp, herinneringen, werd gekozen en letters op papier gezet.
Hij is vandaag om 12.00 op Girlscene gepost en ondertussen al weer een aantal keer gelezen, ik mag nogmaals een column schrijven als het weer 8000 views haalt plus positieve reacties.
Vind je het dus leuk? Zeg het voort!

Ik wil jullie nu al, of ik de 8000 weer haal of niet, ontzettend bedanken.
Dit is iets waar ik alleen maar van droomde en nu sta ik gewoon voor de 2e keer op een grote website.

A big thank you!

Deze link zal je naar de nieuwe column leiden!
Een tas vol herinneringen


Heel veel liefs en dankbaarheid,
xoxo!


Geen opmerkingen: