dinsdag 29 juli 2014

Shit just got real

Hello you!

Mijn blog gaat al een tijdje mee, en hoewel ik geen daadwerkelijk schema heb om te bloggen (waar ik eigenlijk wel graag naartoe wil, maar wat ik erg lastig vind), staan er al een heel aantal artikeltjes op.
Wie ze daadwerkelijk lezen is mij onbekend, wat ik onwijs jammer vind! Wanneer ik een blog lees reageer ik bijna nooit, ik kan dus ook niet van jullie verwachten dat jullie onder elk artikeltje wat jullie aanstaat een reactie achterlaten.
Dit betekent jammer genoeg wel dat ik totaal geen indicatie heb van hoeveel bekende en hoeveel onbekende mijn blog lezen. 
Gezien de hele wereld gericht is op het 'social media' heb ik mijn blog er ook maar op gepleurd, lekker meelopend!















'My Notebook' is dus nu ook te volgen op Facebook, hier zullen berichtjes verschijnen van wanneer er een artikeltje online komt en misschien nog wat side information, ook is het een manier waarop jullie gemakkelijker contact met mij kunnen opnemen, en het is voor mij een gemakkelijkere manier voor oproepjes!
Mijn vraag is dan nu natuurlijk wel of jullie alsjeblieft mijn facebookpagina willen liken als jullie mijn blog lezen!
Ik ben heel erg benieuwd naar de gezichten achter mijn lezers!
Gezien Facebook heeft ingesteld dat op het 'like' knopje drukken alleen niet genoeg is moet je ook nog aanzetten dat je notificaties, of te wel berichten, wil ontvangen van de pagina die je geliked hebt. Dit kan bij het knopje rechtsonder bij de omslagfoto, er staat dan 'Vind ik leuk' met het welbekende duimpje omhoog en wanneer je hier met je muis over gaat komt er een venstertje onder waarbij je 'meldingen ontvangen' kan aanvinken!
Wanneer je dit niet doet is ook prima natuurlijk maar dan zullen de dingen die ik op de pagina post niet op jouw tijdlijn verschijnen!

Ik ben onwijs benieuwd of deze pagina überhaupt iets uit gaat halen, but we will see!
Jullie weten nu in ieder geval dat hij bestaat en kunnen me nu dus ook via facebook bereiken!

Ik nodig jullie bij deze allemaal uit om een bezoekje aan mijn Facebook pagina te brengen en ik sta altijd open voor verzoekjes, opbouwende kritiek of gewoon een berichtje!

Mijn hartelijke dank alvast!

Lots of love,
Aimée

Geen opmerkingen: