maandag 30 december 2013

What happend this year?

Shitty. Gisteren was het zo druk dat ik nergens tijd gevonden heb om dit artikeltje af te schrijven of überhaupt te publiceren.
Daarnaast heb ik een heerlijke dag gehad met een volleybaltoernooi, lekker uiteten en daarna naar de meest geweldige film ooit geweest; The Hobbit desolation of smaug.
Niet zoveel tijd gehad, maar over tijd gesproken, wat ongelofelijk raar.
Het is nog maar 1 volle dag 2013 en dan zijn we al weer een heel jaar verder.
2013, wat voor een jaar was het?
Voor mij een redelijk rustig jaar, er zijn natuurlijk wat voorvalletjes geweest hier en daar maar het is geen jaar wat alleen maar een negatieve of positieve sfeer om zich heen heeft hangen.

Gewoon een gemiddeld jaar, met zo zijn leuke momenten en zo zijn verschrikkelijke momenten.
Ik ga in dit artikeltje gewoon letterlijk per maand even terugkijken naar hoe het was en of er dingen gebeurd zijn of niet, heerlijk.


Januari:
Ik ben in januari naar The Hobbit geweest, het eerste deel en werd hierdoor denk ik ook aangezet om de films allemaal nog een keertje te gaan kijken en ik denk dat hier ook het idee ontstaan is dat ik alle boeken zou willen lezen.
Daarnaast moet ik best wel lachen, ik haalde allemaal dikke punten 7,7 7,9 etc. etc. en ik was er 'wel tevreden' mee hahaha, moet je mijn puntenlijst nu eens zien.
6 - 6,5 - 5,8. En ik ben nu ook 'wel tevreden'.
Als ik bij mijn bloggeschiedenis kijk had ik in deze maand 668 pageviews!

Februari:
Ik heb heerlijk carnaval gevierd in deze maand en heb de film Les Misérables gezien.
De liedjes van die musical staan nog steeds in mijn afspeellijsten, vooral Stars vind ik erg erg erg mooi.
Daarnaast ben ik op uitwisseling geweest naar Duitsland wat me erg leuk bevallen is, ondanks dat ik erge heimwee heb normaal gesproken.

Ik denk dat dat duidelijk met de jaren weg slijt.
Het aantal pageviews: 610.

Maart.
De derde van maart ben ik een jaartje ouder geworden!
Daarnaast zijn mijn vriend en ik samen gekomen yay.
Aan het begin van maart begon mijn opa af te takelen en jammer genoeg hebben we aan het einde van deze zo gemengde maand afscheid van hem moeten nemen, ik denk nog elke dag aan hem en hij blijft voor altijd in mijn hart.
Zo raar om alles zo in kleine stukjes op te schrijven, terwijl beide dingen van grote impact zijn geweest.
Het aantal pageviews: 651.
April.
In april heb ik voor mijn gevoel nog aardig wat klappen gekregen gezien opa, het was allemaal ook nog heel erg recent.
Daarnaast is een artikeltje van mij voor het eerst uitgelicht op Girlscene, en merkte ik dat het schrijven aan mijn blog me echt veel meer plezier bracht dan dat ik gedacht had.
Ik heb een heerlijke Koninginnen dag gehad met vrienden en ben zo mijn 'mei vakantie' goed begonnen in april.
Het aantal pageviews: 765.
Mei.
In mei kwam het meisje van uitwisseling richting Nederland, het was veel minder leuk dan daar omdat ik hier merkte dat ze er echt was om Engels te leren en ze ging veel naar haar vrienden en wilde al vroeg slapen.
Daarnaast hebben we uitvoeringen gehad met toneel en deze waren onbeschrijfelijk leuk. 
De groep waar ik dan mee ben is gewoon geweldig en daar voel ik me echt thuis. Heerlijk.
Ik weet niet precies wat er in mei gebeurd is maar ik heb nooit mee zoveel pageviews gehaald als toen.
Het aantal pageviews: 2178.

Juni.
De laatste proefwerkweek netjes afgewerkt en zo begon de zomervakantie.
Heerlijk.
Er is niet heel veel gebeurt in deze maand, een lekker relaxed begin van de vakantie.
Zo relaxed dat ik stiekem mijn blog een beetje vergeten was, totaal geen verplichtingen.
Hierdoor zijn mijn pageviews wel gezakt.
Het aantal pageviews: 1609
Juli.
Een heerlijke week doorgebracht in Frankrijk, wanneer ik eraan terug denk word ik al helemaal warm.
Ik heb daar ongelofelijk veel gelezen wat ik echt onbeschrijfelijk fijn vind!
Daarnaast heb ik de finale van de wandelvierdaagse gezien wat ook echt een hele leuke ervaring is geweest om een keertje mee te maken! 
Het aantal pageviews: 752
Augustus.
Ik ben op tienertour geweest in de laatste weken van de zomervakantie, Scheveningen, Amsterdam, Utrecht&Almere waren de plaatsen die ik bezocht heb en het was daadwerkelijk een hele bijzondere ervaring en ik heb er met volle teugen van genoten.
Daarnaast begon ik aan het volgende jaar van het vwo wat me erg heeft doen schrikken gezien het heel wat moeilijker was dan het vorige, hier heb ik zo nu en dan nog steeds aardig wat moeite mee.
Aantal pageviews: 408
September.
Kermis in mijn lieve dorpje, heel erg leuk gehad!
Daarnaast had die lieve vriend het al een half jaar met me uitgehouden, dat verdiend een beetje respect jongens ;).
Ook hebben we een piano gekregen thuis en is mijn mama begonnen met het te leren het klinkt al erg mooi!
Ikzelf kan er stiekem nog steeds helemaal niks op, maar het staat wel erg mooi in de kamer.
Aantal pageviews (niet schrikken): 285
Oktober.
Pfoe volgens mij was dit een hele erge stress maand, ik had de eerste proefwerkweek gehad en deze verliepen niet met dezelfde punten als dat ze ooit verlopen zijn.
Daarnaast besefte ik dat ik heelheelheel graag wilde schrijven en dat ik hier als allerliefste mijn beroep van wil maken later.
Ook werd ik verdrietig van het feit dat iedereen non-stop aan het verklaren was dat je moest kiezen voor vervolgopleidingen waar banen in te vinden zijn en dat er eigenlijk bar weinig plaats is om fouten te maken. 
Schrijven is nu niet echt de beste kostverdiener dus ik werd als klein meisje daar nu al verdrietig van, want ja ik zou toch eens een keertje niet vooruit denken.
Aantal pageviews: 711
November.
Ik ben naar Glow geweest in Eindhoven, wat echt prachtig was.
Wat je met allemaal kleine lichtjes wel niet kan doen, ik ben echt verliefd geworden en ben zeker van plan volgend jaar weer te gaan!
Eind november heb ik de meest excentrieke mensen ooit ontmoet en ben ik op Theater Ontmoeting geweest, zoals je ziet heb ik er al ooit een artikeltje over geschreven klik op de link en je zal precies in geschreven woorden lezen wat ik ervan vond en vind.
Het is echt een hoogtepunt van dit jaar geweest.

Mijn pageviews zijn aardig opgekrikt namelijk naar 1103!
December.
Wauw dat is het nu.
Deze maand was een verschrikkelijke stress maand.
Ik legde mezelf een of andere belachelijke challenge op, had een proefwerkweek, 2x sinterklaas en ja.
Dan krijg je een niet zo'n hele positieve Aimée.
Misschien moet ik qua vakken wat gaan schuiven in mijn pakket gezien Scheikunde, je mag gerust zeggen, hopeloos is en misschien is dat dan nog wel een understatement.
Ik heb nadat de proefwerkweek voorbij was wel 2 heerlijke vakantieweken gekregen en daar zit ik nu midden in.
Vandaag is de tweede week begonnen.
Het aantal pageviews hangt nu op 1834.
Wie weet, haal ik dat nog naar een record, boven het aantal pageviews van mei.

Wie weet.

Ik vond het best wel bijzonder om zo alles in een artikeltje te zien.
Je hele jaar, samengevat in een aantal zinnen.
Wanneer ik het zo bekijk zie ik wel veel kenmerken van mij, mijn perfectionisme en mijn toch beetje negatieve kant.
En ook dat ik best wel veel dingen doe in een jaar, ik ben naar aardig wat activiteiten geweest en laat me hier ook door niks tegenhouden.
Ik ben van plan dit volgend jaar precies zo te doen.

Hoe was jouw jaar?

Liefs,


Geen opmerkingen: