zondag 1 december 2013

Challenge me.

There it is.
The first of december.
En ik dacht, één december.
Dat is wel een mooie datum om mezelf uit te dagen.
Dit is geen challenge die bestaat of zo, en anders weet ik niet van zijn bestaan af.
Ik heb bedacht mezelf uit te dagen en vanaf vandaag elke dag een artikeltje te plaatsen.
Vanaf het moment dat ik dit geweldige idee bedacht heb ben ik mezelf een béétje aan het vervloeken.
Mijn december is ongelofelijk druk.
Ik vier 2 keer sinterklaas, 3 dagen kerst, nieuwjaar &een proefwerkweek.
Maar aan de andere kant heb ik ook een kerstvakantie van 2 weken!
Maar hey, dit heet niets voor niets, Challenge me.
Mocht het een keertje echt niet lukken dan kan het dat er een dag twee artikeltjes verschijnen, maar laten we daar nu nog niet vanuit gaan.
Ik heb in mijn blogboekje al een planning staan en ik ga ontzettend hard proberen het te volbrengen.
Dat er elke dag een artikeltje online komt, daar geloof ik nog wel in.
Maar ik wil de inhoud vooral goed houden.
Ik wil mezelf uitdagen elke dag een artikeltje met genoeg inhoud erin te publiceren.
Ik ga natuurlijk nu al veel voorwerk doen maar ik kan niet binnen 5 dagen 31 artikeltjes schrijven dat is onmogelijk.
Mijn eerste artikeltje is geschreven en dat is dit, niet heel origineel maar het is de aankondiging naar een maand vol met artikeltjes!


Mail me of reageer op mijn blog wanneer je een suggestie hebt voor een onderwerp, ik heb er al een heel aantal maar suggesties zijn altijd welkom!

Heel veel liefs, en wish me luck!
xxx

Geen opmerkingen: