zaterdag 9 november 2013

Het meisje wat niet zo Social is op het Media

"HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA OMG HAHAHAHA"
'Wat is er?'
"JA JE MOET DEZE SNAPCHAT ECHT EVENTJES ZIEN *OMGOMGOMG*"
'Hahaha, laat zien?'
En dan wordt er een of andere vage foto aan mij geshowed, niet te onderscheiden wie wie is met de tekst eronder 'LOOOOOL!'.
mmm.
Ik glimlach en zeg dat ik het écht wel grappig vind, maar verder vraag ik me af wat het nut hier nou van was en waarom het zo méga hilarisch is.
Ben ik het enige meisje wat niet zo hysterisch aan Social Media doet?
Ik heb whatsapp & Facebook, als je tumblr en weheart it als zoiets ziet heb ik dat inderdaad ook.

Begrijp me vooral niet verkeerd, ik had snapchat waarschijnlijk al lang een keertje uitgeprobeerd wanneer ik een mobiel had die iets meer apps kon verdragen dan 2 (Ja Facebook en Whatsapp, voel je vereerd ;p ).
Ook vind ik jou helemaal niet slechter leuker of wat dan ook wanneer je wel helemaal up-to-date bent.
Ik loop waarschijnlijk gewoon hartstikke erg achter ;).

Maar wat ik nu zo apart vind is dat er serieus vele male meer dilemma's of problemen however you want to call it, ontstaan door kleine berichtjes die achtergelaten worden op dit mega grote 'world wide web'.
Ik bedoel maar.
Wáárom 'liked' hij alle reacties van iedereen op zijn foto BEHALVE die van mij?
Wáárom accepteert hij mijn vriendschapsverzoek niet? (we hebben zeker 3x hoi tegen elkaar gezegd).
Wáárom followed ze me niet terug, ik follow haar toch ook?!
Op Whatsapp praten we non-stop en zag je dat? Hij keek me niet eens aan in de gang, zei geeneens hoi! ;o 
Had je gezien wat ze op Twitter zette?! Ja ik weet zeker dat het op mij sloeg hoor, mag ze best wel recht in mijn gezicht zeggen!
HAHAHA, omg hadden jullie gisteren ook op twitter die ruzie gezien?
(Ruzie. Twitter? Hoe kan zoiets nu weer ontstaan? Ik ben volgens mij echt van een andere planeet ofzo maar RUZIE?! VIA TWITTER?!).


Mocht ik ooit Twitter aanmaken, ben ik bang dat ik me echt dood erger aan de mensen die er van die dramatische Tweets op zetten en van de mensen die precies aan het vertellen zijn wat ze aan het doen zijn.
Natuurlijk heb je er ook van die grappige dingen die je kunt volgen etc. maar toch, ben bang dat de ergernis bij mij zou overheersen.
Daarnaast lijkt snapchat me best wel leuk, ik bedoel je stuurt toch foto's over en weer wat ik opzich een heel leuk concept vind.
Alleen ik hoor dan van vrienden dat dat ene meisje alleen maar 'selfies' stuurt en die ene jongen blijft maar 'spammen' met allemaal onzinnige foto's.
Ja daar gaat de zin mij dan ook weer van over.

Voor mij is Facebook leuk omdat je foto's deelt met mensen, je ziet globaal waar ze mee bezig zijn, wat er te doen is overal en hoe het gaat met mensen die je eigenlijk al heel lang niet meer gesproken hebt.
Ik heb bijvoorbeeld dankzij Facebook nog steeds contact met een meisje wat een heel stuk verderop woont.
Whatsapp is gewoon sms alleen dan gratis (of bijna gratis), ontzettend handig ;D.
Tumblr vind ik hele mooie afbeeldingen hebben, je ziet er vaak een heel ander soort afbeeldingen dan op WeHeartIt.
WeHeartIt precies wat ik van Tumblr vind alleen dan andersom.
Blogger HAHAHA ja duhuh, hier kan ik alles van me afschrijven dankzij blogger heb ik een blog. Ik vind het vooral heel handig dat dit gekoppeld is aan Google zodat je niet 101 accounts moet hebben.

Dit was eventjes mijn 'klaag' muur over Social Media.
Ik heb gemerkt gedurende het schrijven van dit artikeltje dat ik lang niet alles uitgesloten heb en dat ik ook nog best wel veel ervan gebruik.
Laten we lekker typisch afsluiten;

Volg me op Bloglovin' (Zie mijn blog)
Volg me op Tumblr
Volg me op WeHeartIt
Volg me op Google+ (Zie mijn blog)

EN NATUURLIJK VOLG MIJN BLOG :D

Zie dit laatste vooral maar met een hele dikke knipoog!

Liefs!




Geen opmerkingen: