zondag 17 november 2013

Een dubbel feestje!

Ik kan het amper geloven!
Mijn blog bestaat bijna een jaar!
Een jaar geleden begon ik met het schrijven van artikeltjes.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet wist of ik het zou blijven doen want je weet nooit hoe zoiets loopt!
Maar nu, zo ongeveer een jaartje later, ben ik nog steeds aan het schrijven en vind ik het geweldig leuk!
Dat alleen is al een feestje waard vinden jullie niet?
Maar, er is een dubbele reden om een feestje te geven!
Vandaag heb ik het aantal van 10.000 pagevieuws bereikt!
Ik heb 3x de nulletjes geteld maar het staat er toch echt,
10.000x hebben jullie op mijn blog gekeken!
Jongens ik ben zo blij dat jullie terug blijven komen en dat ik zoiets heb bereikt.
De 29e van november bestaat My Notebook precies een jaar.
In een jaar tijd zoveel pagevieuws..
Ik ben best een beetje trots op mezelf, maar ik ben vooral dolblij met dat ik lezers heb.
IK HEB LEZERS ASDFGHJKL!

Thank you all so so so much!
xxxxxxxxxxxxxx.

Geen opmerkingen: