donderdag 24 oktober 2013

You've those moments...

Iedereen heeft wel eens van die momenten, dat het gewoon net niet loopt zoals het zou moeten lopen.
Ik had de laatste dagen allerlei momenten.

A morning from hell

Het ging 's ochtends al goed mis.
Normaal staat mijn wekker altijd op zo'n 'piepje', maar deze ochtend stond hij op een of andere klassieke radio zender en HARD.
Net op dat moment was er een opera op, en zat de zangeres in een perfecte uithaal waardoor ik letterlijk wakker schrok.
Wekker uitgezet, de douche in gegaan, lenzen in gedaan met andere woorden, het wakker-word-proces was wel afgerond.
Ik kleed me rustig aan en zet mijn telefoon ook maar eens aan.
Ondertussen verwonder ik me over hoe donker het toch echt nog 's ochtends is en waarom ik mama nog niet wakker is.
Ik ben mijn schoenen aan het strikken wanneer ik de tijd op mijn mobiel zie.
6.30.
6.30?
HUH. HALF 7?!
Ik kijk op mijn wekker, 7.30, nou volgens mij is hier iets goed mis.



















Eerst denk ik nog heel leuk 'Hoe kan mijn telefoon nou fout staan?' maar dan besluit ik toch naar een horloge te zoeken wat niet stil staat.
Deze gevonden te hebben kom ik erachter dat ik pas over anderhalf uur naar school hoef te gaan.
Toen ben ik maar weer terug in bed gekropen en heb ik nog lekker een uurtje kunnen slapen.


Auw :c


De dag daarvoor waren we met school naar Antwerpen gegaan voor een excursie, heel leuk en aardig enzo maar je moest zó veel lopen en staan.
Nu ben ik gewoon scheef en kan ik niet zo lang lopen of staan maar ik heb er zooltjes voor gekregen en ik ga eens in de twee weken naar een 'cesar therapeute' maar ik had na die dag zo'n pijn aan mijn hele lichaam, mijn schouders nek en rug zijn de voornaamste klacht gebieden en hier had ik dus die dag erg veel last van, mijn voeten brandden als hel.
Mijn zielige voetjes na een dagje Antwerpen



















Dit was de dag daarna jammer genoeg niet helemaal weg en deed dus nog steeds pijn.


Lang leven scheikunde!


Eerste uur, scheikunde.
punt van de proefwerkweek terug, waar ik zo ontzettend hard voor geblokt heb.
Een 4.
Huilen dit.








Forever 21
















Nou, zover ik weet heb je in Nederland géén Forever 21.
Van bestellen is mijn moeder niet zo fan, zeker niet als het dus echt van ver moet komen.
Dus Aiméetje sprong een gat in de lucht toen er een Forever 21 in Antwerpen was en gezien ze laatst een geweldig jurkje gezien had op de site, ben ik naar binnen gegaan.
3 verdiepingen zeg ik je.
2,5 waren gevuld met vrouwenkleding.
Guess which dress they didn't had?! :o

Nee. Are you fucking kidding me?!
Het jurkje staat niet meer op de site.



Heb jij ook wel eens van dit soort momenten?
Mijn leven zit er namelijk VOL mee!

xxx.


Geen opmerkingen: