zaterdag 19 oktober 2013

Wat feestjes, timberlands en veranderingen door de tijd heen met elkaar te maken hebben...

Ze zijn onverwachts en that's all it needs.
Don't be confused, I'll explain.

Onzekere feestjes

Iedereen kent het wel, een feestje, je weet niet precies wat je ervan moet verwachten, je weet niet precies wie er zal zijn en hierdoor kan je jezelf géén voorstelling maken van hoe het zal zijn.
Feestjes waar je stiekem een beetje tegenop kijkt, gewoon omdat er nog zoveel onzeker is.
Nou en als ik iets geleerd heb van zulke feestjes is dat ze meestal echt geweldig zijn.
Je hebt er zo'n lage verwachting tot geen verwachting van dat ze altijd geweldig meevallen!
Ik hou van feestjes waar je met mensen aan de praat raakt die je al een dikke maand niet meer gesproken hebt of waar je gewoon danst tot je naar huis moet.
Ik hou van feestjes waar ik geen verwachtingen van heb. Ik heb altijd de neiging om feestjes die me leuk lijken zo te romantiseren dat het ook niet anders kan dan dat ze tegenvallen.

Timberlands

 Aimée wilde nieuwe schoenen en gezien mijn rug/schouder/nek klachten werd het tijd dat ik zooltjes kreeg. Zooltjes passen nou eenmaal niet in classy pumps, daarom had ik me al een hele tijd terug voorgenomen om dan eens de andere kant van schoenen te gaan kijken.
Op gympen zat ik niet te wachten want in mijn Vans pasten mijn zooltjes ook al niet. And that's how I came by Timberlands.
Hiermee kom ik eigenlijk al bij mijn derde kopje aan dus ik ga het gewoon ongestructureerd hier afronden en bij het derde, en tevens ener laatste kopje, er over door gaan.

Veranderingen door de tijd heen

Als je naar mijn wintercollectie van vorig jaar en dit jaar kijkt is er een groot verschil, van rokjes en coltruien ben ik overgegaan naar vooral broeken met truien en wijde vesten, grappig.
Als je mij vorig jaar had verteld, Aimée volgend jaar, koop je dit vest die broek en die schoenen had ik heel hard gelachen en gezegd dat ik dan wel gek moest zijn, dat paste toch helemaal niet bij mij.
En zo nu, loop ik er toch echt in rond. Mensen blijken het ook nog eens leuk te vinden ook!
Ik was verrast verbaasd toen ik de Timberlands aan mijn voetjes leuk vond! Sinds wanneer stond zoiets mij?! Het kwam geheel onverwachts.

Wat maakt onverwachte dingen nou zo leuk?

Ik heb geen idee, het is als een verassing, je wist het niet en je staat er na een tijdje nog steeds perplex van.
Ik denk, dat het feit dat je je er niet op voor hebt kunnen bereiden juist het leuke is, dat het niet te voorzien was.
Ik denk dat omdat je geen verwachtingen hebt en geen dingen waar het aan moet voldoen dat het daarom de meest leuke dingen zijn, ze zijn onverwachts en daardoor   bijzonder niet te voorzien en gewoon, speciaal.


Heel veel liefs en veel onverwachte momenten toegewenst!
xxxxxx.


Aimée


Geen opmerkingen: