zaterdag 21 september 2013

Happy talk

Ik ben vrolijk.
Echt heel vrolijk!
Ik heb al een tijdje geen echte inspiratie voor een goed artikeltje, maar gewoon wat kleine dingetjes waar ik over kan praten leek me ook wel een keertje leuk!
So here we go!


Spotify

Waarom had ik dit ook al weer nooit eerder uitgeprobeerd?
Ikzelf heb een Ipod en dus Itunes, verder gaat veel via Youtube &radio bij mij.
Maar na een leuk gesprekje met een vriendin ging ik toch ook eens kijken naar Spotify.
Ik ben zó hard verkocht.
Het is gewoon handig haha &wat ik er vooral leuk aan vind is dat het op basis van jouw muziek naar soortgelijke muziek gaat zoeken waardoor je tegen hele leuke nummertjes aanloopt.
Zo heb ik bij 'radio' een keertje country aangeklikt nou jongens, mijn afspeellijst heeft een boost gekregen met Tim McGraw en een liedje van Zac Brown Band.


Piano

Jajajaja! We hebben er heen hoor!
We've got a piano!
Ikzelf ben niet op les gegaan, maar wil het wel ontiegelijk graag leren!
Nu heb ik vernomen van een ander blog dat paganful heel erg fijn is om het mee te leren.
Veel youtube filmpjes gingen me ook nog iets te snel, met een simpel liedjesboekje lukt het me redelijk haha, ik ken al een paar noten maar ja!
Work in progress.
MAAR WE HEBBEN GEWOON EEN PIANO ^^


Weekend

Zucht, eindelijk. 
Deze week ging opzich best wel snel, maar ik merk dat het niveau van 3 naar 4 vwo toch wel een hele overgang is. 
Gelukkig heb ik mezelf door de jaren heen aangeleerd altijd er alles uit te halen dus ik weet wat het is om te blokken voor een toets en te stressen om huiswerk. Dat komt nu wel goed van pas, want als ik iets niet wil is dat het op school niet goed zou gaan :D.
MAAR het is dus weekend!
Daarbij kom ik meteen bij mijn andere happy thing; er komt weer een ritme in mijn leven.
Grote kans dat ik de enige ben die daar heel blij mee is, maar voor mij is ritme en structuur in mijn leven belangrijk, en ik vind het heerlijk om maandag dan eindelijk weer naar toneel te gaan en er van uit te kunnen gaan dat ik gewoon elke week volleybal training heb en 's zaterdags een wedstrijd.
Vaste dingetjes in een week waar ik me altijd aan vast kan houden :).


Hopelijk komt de inspiratie voor wat artikeltjes met diepgang snel.

Heel veel liefs,
en een fijn weekend gewenst!
xxx
 


Geen opmerkingen: