vrijdag 15 februari 2013

Variatie in mijn nieuwe kleertjes

Ik heb weer eens flink geshopt :D
Hier laat ik zien wat en waar!


America today.
Ik hou van die winkel, lief, stoer en je vindt er altijd wel wat. 
Of ja bijna altijd ;) soms zoek ik naar iets héél speciaals, en bij America Today blijven ze altijd fijn binnen de lijntjes.
Perfect als je een simpel blazertje zoekt, zoals deze hier.
De hals is erg diep waardoor je nog een mooi beeld krijgt van de hals van het shirtje/singlet wat je eronder draagt.
Het is een van een zacht strech stofje dus ontzettend casual en fijn te dragen!



Verwacht maar niet dat dit jurkje mij zo staat hoor. 
Haha, ik heb deze strech jurkjes waar je zelf de vorm aan toe moet voegen altijd gemeden.
Ik hou niet zo van mijn vorm in de buurt van mijn buik ;).
Maar ik durfde het vandaag aan en paste deze bij de H&M.
Nou jongens, het ging best!
Zeker als ik mijn taille accentueer door een kort spijker jasje (wat ik al heb) of een riem rond mijn heupen.
Mijn tip, probeer eens dat ene item wat je mijd omdat je DENKT dat het je niet staat!






Een paar leuke sokken bij de H&M.
Goed voornemen, ik wil alleen nog maar vrolijke sokken, met strepen, stippen, figuurtjes en... vrolijke kleurtjes!


Guys, ik ben me een beetje aan het ergeren, want ik heb twee hele leuke singlets gekocht bij H&M, alleen ik kan ze niet vinden op de site, dus laat ik je de print en het kant zien waar ze van gemaakt zijn en probeer ze te omschrijven.




Oké, dit model, met een ronde kraag en zonder zakjes.
Ik denk dat tot ongeveer de helft van kant is wat je rechts ziet (de bovenste helft).
Dan komt er een lijn van dun stof, dit dunne egale stof zet zich voort (en zet ook een beetje uit) tot het einde van de blouse/singlet, op de foto lijkt het kant haast wit, het is een hele lichte kleur roze en het egale deel van het topje is ook deze lichte kleur roze.


Mijn andere singlet is gemaakt van normaal stof met deze print hier rechts erop. Het zit totaal niet strak en is juist een top wat je snel eventjes aan trekt en wat ook niet fout kan zitten.
Nu ik dit kledingstuk gekocht heb moet ik eerlijk zeggen dat ik ongelofelijk de pest heb aan de winter.
IK WIL ZOMER!
duidelijk? ;)











Ik hou van deze trui, hij is groot, en warm (oké dit valt wel mee) en gebreid, en vrolijk.
Gezien mijn figuur moet ik er wel echt een strakke broek onder anders ga ik tenten* (is dit een werkwoord of ben ik nu Aimées aan het praten?) 
Maar ik vind hem heel leuk, want de hals is redelijk laag voor zo'n trui, vele zijn heel hoog waardoor je tussen de rand van je shirt (wat je eronder draagt) en de rand van de trui nog een stuk trui op huid ziet. Wat bij vele meisjes heel leuk staat maar mij net niet.
Hij is van de H&M en ik hou er van, het is echt een trui die ik al heel lang wilde.

*Veel wijde kleding over elkaar dragen waardoor je figuur rechter en voller lijkt.




Bij de C&A kocht ik dit geweldige rokje.
Het is van stevig stof maar wel strech.
Het zit strak om je benen heen en je kunt het redelijk hoog optrekken, dat vind ik een ontzettend groot pluspunt want ik koester nu eenmaal een liefde voor hoge rokjes!














Dat was mijn eerste keer dat ik weer over kleren schreef sinds een hele tijd.
Gezien ik niet zo vaak kleren koop en als ik ze koop ik er aantal wat koop (zie hier boven het resultaat hihi) zullen deze artikeltjes, als ze geliefd zijn, niet zo vaak verschijnen.
Ik hoor graag wat jullie er van vinden.
De titel 'variatie in mijn nieuwe kleertjes' vind ik er toepasselijk als je kijkt naar wat ik gekocht heb, een super lief topje met kant, een stoer topje met tribal print, een 100% getailleerd jurkje, en een ongetailleerde trui, een basic blazertje en een eyecatching rokje.
Ik ben meer dan tevreden.
Ik ben zelfs heel erg blij met mijn aankopen!


Liefs,

Geen opmerkingen: