woensdag 13 februari 2013

Nieuwe Lay-Out

Hello!

Misschien is het je al opgevallen, misschien ook niet.
Ik heb mijn lay-out veranderd.

Op de computer krijg je nu alle afbeeldingen te zien die ik gebruik in mijn posts en kun je er op klikken om mijn post te lezen, de manier waarop het artikeltje dan verschijnt vind ik zelf vooral heel erg leuk.
Ik heb al gemerkt dat als je op een Tablet of mobiel kijkt dat je gewoon alleen artikeltjes onder elkaar krijgt om te lezen, dit vind ik persoonlijk erg jammer, maar ja ;).
Ik ging eens een tweede pagina aanmaken, deze kun je dan ook aanklikken boven in de roze balk, hij gaat gewoon over mij en mijn persoonlijkheid, hij staat onder de naam 'je m'appelle moi-même'.

Ik zou graag van jullie horen wat jullie van mijn nieuwe lay-out vinden!

Heel veel liefs,



1 opmerking:

Unknown zei

Ik vind dit echt zo'n superleuke lay out!
I love it!

liefs