maandag 14 januari 2013

Gekwebbel over mijn blog.

Jongensss!!!Dit is zó niet grappig!!Oké eigenlijk is het hélémaal geweldig.En vooral iets wat ik niet verwacht had...

Ik heb meer dan 1000 pageviews :D!



Oké, eventjes realistisch.
1000 mensen zijn het al niet, maar zeg ik heb 18 posts (exclusief dit). 1000:18=55,56.
Er zouden dus ongeveer 55 mensen mijn blog lezen, zou je kunnen zeggen... ach je weet het niet hè...

Over de hele wereld hebben mensen mijn blog bezocht.
Gelezen is een tweede want ik weet niet of hij hem direct vertaald en of dat überhaupt mogelijk is, maar gewoon het idee!


"Nederland: 949 Duitsland: 36 Verenigde Staten: 16 Israël: 14 Verenigd Koninkrijk: 4 België: 2 Spanje: 1"

Ik vind het cool.
En ik ben er ontzettend blij mee!
Ik verander wekelijks van gedachten over mijn blog, in de zin van "wel vaste artikeltjes", "geen vaste artikeltjes", "keep it basic", "Keep it personal" en noem maar op.
Ik heb maar 19 artikeltjes (met deze erbij) en ik ben op allemaal nog niet eens zo heel trots.
Ik zal gewoon eerlijk zijn, ik ben maar op een paar trots, een paar verwijder ik het liefste en een ander deel is gewoon middelmaat.
Ik zit nu met mijn gedachten bij 'geen vaste artikeltjes' en tussen personal en basic in. 

Dus ik vind de vaste artikeltjes meteen een stuk minder leuk op mijn blog.

I'm not proud of:

-My life in pictures #1-2-3
-Most loved outfits
-Mijn nieuwe kalender voor 2013

I'm oké with:
-Music list #1
-Sinterklaas
-Druk, druk, druk
-Pfff
-Mijn diepe diepe diepe haat voor... Whatsapp

I'm quiet proud of:
-Writing
-Magic
-England
-Christmas

I'm proud of:
-Complimentje
-What's normal
-Mijn leven als perfectionist

Je ziet het ook goed aan de aantal views dat zo'n post krijgt.
Ik ga proberen zo veel mogelijk posts te schrijven waar ik naderhand ook van kan zeggen YEAH. Daar ben ik trots op.

Ik ben ontzettend vrolijk en ik heb er misschien juist wel heeeeel veel redenen voor maar misschien ook wel helemaal geen.
Dit typen maakt me blij dat weet ik wel.
Ook weet ik hoe ongelofelijk dankbaar ik jullie ben.

Want zonder reacties op mijn posts, of zonder views zou ik misschien allang gestopt zijn.
Wat ik hoop?

Ik hoop dat ik over een tijdje op elke post wel een reactie krijg van iemand die ik niet ken.
Over het algemeen genomen heb ik pas 1 anonieme reactie.

En eerlijk gezegd, heb ik geen idee of dat die echt van een anoniem iemand was of van iemand die ik gewoon ken.
I want to thank you all!
En als jullie eens een keer iets wíllen lezen.
Iets voorbij willen zien komen.
Meld het in een reactie please!


xxx en héél veel liefs,

Aimée


1 opmerking:

Unknown zei

Goedzo Aimee, je verdient het! <3