zondag 2 december 2012

Sinterklaas

Wij zijn ondertussen in dat stadium gekomen met ons gezin dat we surprise doen.
En dat we het niet meer op 5 december vieren (dit jaar kwam het omdat ik school had en de rest allemaal moest werken).
Dus hebben wij vervroegd op 1 december 'pakjesavond' gevierd.



Ik kan er niets anders van zeggen dat ik 1 december dan toch wel heel veel zin had in de avond.
Ik vind het telkens weer zó gezellig om met het hele gezin genesteld op de bank(en) en snoepen van allerlei lekkers zoals gevulde speculaas, marsepein, banketletters en pepernoten.
En dan beginnen met cadeautjes uitdelen en uitpakken en zien dat iedereen er toch weer moeite in heeft gestoken om een leuke surprise en een grappig gedichtje in elkaar te flansen. En met een glimlach denk ik dan terug aan sinterklaas avond dat we allemaal er toch weer energie in gestoken hebben ook al hebben we het allemaal zo druk.
Op zo'n avondje kijk je eigenlijk gewoon terug op het jaar.
Er worden falende acties naar boven gehaald waar je telkens weer om moet lachen, er worden complimenten uitgedeeld en gezegd wat je eigenlijk zo erg waardeert aan diegene.
Dingen die je dan, als gezin, weer eventjes dichter bij elkaar brengt.
Ik heb géwéldige dingen gekregen, en ook hartelijk gelachen om mijn surprise.
Ik kreeg een grote mot.
Want ik heb het niet zo op die diertjes, (ook niet op spinnen trouwens), en een keer zat ik op de fiets en leunde ik over mijn stuur en vloog er een dikke mot in mijn shirtje!
Als ik er op terug kijk heb ik heel rustig gereageerd en hem 1,2,3 uit mijn shirt gekieperd maar normaal zou ik gegild hebben! haha.

Ik ben weer helemaal gelukkig,
En ik wás al helemaal gelukkig,
maar mijn gelukkigheid is nu nog meer gevuld met allemaal kleine gelukkigheidjes.

Heel veel liefs,

Geen opmerkingen: