dinsdag 25 juni 2013

Vakantie bitches!

Dat moment wanneer je voor de laatste keer dit jaar in dat kleine lokaaltje gaat zitten.
Je toets voor je krijgt en deze zo langzaam mogelijk probeert te maken zodat je zodra je klaar bent de 50 minuten ook zeker om zijn!
En dan...


VAKANTIE



Eindelijk!
Je legt je pen neer, kijkt degene naast je aan en valt hem of haar in zijn of haar armen.
VAKANTIE BITCHEEES!!
Dit betekent een periode van 7/8 weken vol vrijheid en géén school!
Ook het ontdekken van nieuwe dingen& nieuwe ervaringen op doen!
Zomervakanties zoals in 'The Notebook' of 'Dear John' zijn natuurlijk geweldig, maar jij kan ook je eigen zomer geweldig maken!
Je kan ontzettend veel leuke dingen met vrienden gaan doen!
Ik ga bijvoorbeeld mee op tienertour, heb 2x een soort kamp (we hebben een groep mensen bij elkaar gezocht, een locatie gevonden, een datum geprikt en gezegd dat iedereen tentjes mee moet nemen en tadaa, 3 daagjes 'kamperen' met zijn allen!!), verder ga ik 2 creatieve dagen tegemoet met iemand die jullie hopelijk wel kennen, anders leer je haar maar kennen ze schrijft namelijk geweldig, daar kan ik nog héél veel van leren; Aylin.
Hiervan zien jullie misschien ook nog wel wat terug op mijn blog ;).

Vakantie, ik heb er gewoon geen woorden voor hoe geweldig het gaat zijn en hoe geweldig het al is.
Het besef is er dan nog niet maar het idee wel! En het begint al met je wekker uitzetten, that feeling!!

Jongens dit wordt geen lang artikeltje, gewoon een kort stukje over hoe enthousiast ik ben over de vakantie!
En geniet ervan! De weken zullen zo voorbij zijn en dan zitten we allemaal weer in de lokalen met stapels papierwerk voor onze neusjes.
Ik hóóp deze vakantie mijn blog naar een ander level te kunnen tillen, hoe weet ik nog niet precies maar ik wil meer met eigen foto's gaan werken en misschien wel een andere manier van lifestyle dan dat ik nu heb.
Help me hier bij en stuur me een mailtje over wat JIJ graag zou willen zien, ik schrijf het namelijk allemaal voor jou (ook voor mezelf maar jullie zijn de drijfveer)!

Hele fijne vakantie!
En laat je niet tegenhouden door kleine dingetjes, doe waar jij zin in hebt en zorg dat dit JOUW zomer wordt, die jij nooit meer zal vergeten!

xoxoxo

Ps. In het kopje 'contact' boven aan mijn blog, naast 'Tags', kan je mijn e-mailadres vinden, ook zie je hier 2 links naar mijn Tumblr (nog een experiment) en mijn Weheartit pagina.

Geen opmerkingen: