zaterdag 6 april 2013

Dingen die door mijn hoofd spoken

Al drie keer opnieuw begonnen.
Al vijf keer het onderwerp van dit bericht verandert.
En nog steeds een helemaal leeg artikel.
Ik denk dat dit een klets artikel wordt gewoon vertellen over van alles wat ik kwijt wil.
There we go :D.

Ik ben naar de kapper geweest, olé olé.
Normaal gesproken ben ik totaal niet iemand van resolute beslissingen maar nu veranderde ik vijf minuten voor dat ik naar de kapper ging van gedachten. Ik ging niet alleen de puntjes eraf laten knippen maar een heel stuk.
Nu komt het tot net over mijn schouders en voelt het zacht aan I love it.
Of ja ik hou er tot nu toe van, wie weet heb ik volgende week wel spijt, maar ja op het moment maakt me dat eventjes helemaal niet uit want haar groeit aan en ik vind het nu leuk en ik denk dat het best wel eens goed voor mezelf zou kunnen zijn als ik eens een keer iets doe zónder erover na te denken.
Verder ben ik een beetje aan het veranderen.
Vroeger kon ik gewoon NIET met oogschaduw omgaan, gevolg, ik droeg nooit oogschaduw ik leek wel een of andere opgemaakte barbie.
Na een aantal filmpjes te bekijken, met dank aan Vera camilla en Teske, lukt het me nu redelijk met de kleine collectie oogschaduw die ik heb.
Ook ging ik eerder nog wel eens zonder mascara naar school, nu altijd met en ik draag in het weekend, naar feestjes of de bioscoop juist oogschaduw. 
Ook merk ik hoeveel blush eigenlijk voor mijn gezicht kan doen waardoor dat ook in mijn dagelijkse routine sluipt.

Verder zet ik steeds meer de gedachten van me af, wat denken hun van me.
Maar maak ik plaats voor de gedachten wat denk ik van mezelf.
Wie wil ik zijn en hoe wil ik bekeken worden.
Natuurlijk wil je positief bekeken worden en wil je mensen hun dag kunnen opvrolijken door er alleen maar te zijn.
Maar als ik een ding zeker is dan is het dat ik mezelf wil zijn en me nooit nooit nooit anders voor wil doen dan dat ik werkelijk ben.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar ook helemaal niet goed in ben, ik denk dat je mij na een gesprek met mij gehad te hebben al redelijk goed kent maar juist doordat ik mijn hart op mijn tong heb en het meestal ook nog eens lekker zo op tafel leg, kan IEDEREEN erover zeggen wat hij of zij wil en er mee doen wat hij of zij wil.
Hierdoor komt het wel eens voor dat ik in plaats van mij uit me gewoon sluit, ik ben stiller en zeg bij alles ja en amen.
Maar dan doe ik me niet voor als iemand anders, ik draag wat ik wil en ik heb me zo geuit dat ik met terug 'moet' trekken in zekere zin.
Ik denk dat voor elke rotte opmerking die je naar je hoofd krijgt er een ondergronds complimentje in zit.
Als ik iemand écht niet aardig vind dan ga ik geen contact met diegene zoeken, maar de mensen die jou of mij beledigden die zoeken wel degelijk contact ze laten hun mening ook nog maar eventjes horen!
Ik denk dat omdat ze dat doen, ze ergens respect voor je hebben en misschien ergens wel jaloers zijn want anders hadden ze wel niks gezegd.
En trek je er niets van aan!
Ik had laatst een galaxy print geschilderd en vond dat het heel goed gelukt was, zeker omdat ik het voor het eerst deed.
Blij liet ik mijn foto's zien aan iemand anders en diegene's eerste opmerking was 'je hebt de sterren echt véél te groot gemaakt'.
Autsj.
Niet precies wat ik wilde horen.
Maar nog steeds ben ik trots op die print die ik daar toch maar eventjes met verschillende kwasten en verschillende kleuren verf heb neer geschilderd.
Als jij trots op iets bent laat dat dan niet verpesten door andermans mening!
Jij was er toch trots op?
En datgene waar je trost op bent is niet veranderd wel?
Lijkt me duidelijk dat je moet proberen je er niets van aan te trekken ;).

Zou de lente dan eindelijk komen?
Lente betekend lekker weer!
En jongens wat snak ik naar vitamine D!
Maar ik las net een blog en daar was ik het zó mee eens.
Het ging erover dat je overal nu artikeltjes en ik weet niet wat allemaal tegenkomt met 'het perfecte bikini lichaam binnen..... dagen/weken'.
Ik heb me er al bij neergelegd, ik heb geen perfect bikini lichaam.
En mensen hebben dat ook niet snel geloof me.
Laatst zag ik op www.vrouwen.nl een stukje 'het bikini body van Doutzen'.
Ja, ze had een platte buik, maar zo'n vol topje als ze bij de Victoria Secret shows heeft of op foto's van fotoshoots valt toch wel heelheelheel erg mee.
Stom eigenlijk, we vergelijken ons allemaal met mensen uit bladen en hun foto's waar 10 kilo make-up op zit ook al staat er boven 'natural look' en dan gaan ze er ook nog eens met een fotoshop programma overheen.
VIND JE HET HEEL GEK DAT WIJ DAAR NIET OP KUNNEN LIJKEN?
Met onze mobieltjes, make-up uitrusting en gratis foto bewerk sites komen wij nooit aan zo'n looks. DUHUH.
Ik zeg niet dat ik zin heb in de eerste keer weer in een bikini, maar ik weet wel dat niemand er perfect in uit ziet dus ik zal vast niet opvallen met mijn witte kleur mijn buikje en prachtige heupen waar je een gezinspicknick op kunt houden en als je dan mijn bovenbenen mee neemt kun je meteen de hele familie uitnodigen.

Ik heb zó gelachen gisteren. Dit is trouwens echt het laatste wat ik typ anders loopt dit artikeltje echt uit de klauwen. 
Bij College tour was Carice van Houten.
NOU GEWELDIG zeg ik je!
Die vrouw heeft klasse en een mimiek van heb ik jou daar!
En dan die uitspraken!
Ik heb moeten huilen van het lachen bij deze quote:
"Ja er is ook een film waar ik helemaal uitgeknipt ben, maar ik mocht wel 7 keer met Leonardo di Caprio tongen en ik vond het TE GEK!".
Niet normaal grappig die mevrouw!
Wat een geweldig mens, ik kan me ook heel goed in haar vinden gezien haar denken en zo.
En de liefde die zij voelt voor Meryl Streep deel ik ook nog eens met haar.
Als je de mogelijkheid hebt zou ik zéker op youtube deze aflevering opzoeken en hem kijken! ECHT ECHT ECHT een aanrader.

Nou jongens ik ben mijn pakketje weer kwijt, ik kan je wel zeggen dat je maar blij moet zijn dat je dit alles via mijn blog leest want als ik het je had moeten vertellen dat zou het op een snelheid zijn geweest van heb ik jou daar en ook nog eens van het ene onderwerp naar het andere dus ik denk dat je toch al heel lang 'Aiméekunde' had moeten studeren wilde je me dan een béétje kunnen volgen.

Bedankt voor het lezen lieve mensen!

Liefs,xoxoxoxo

1 opmerking:

Anoniem zei

zoals altijd superleuk aimée :)

xxx rosa