vrijdag 8 maart 2013

Sorry

I'm sorry.
Mijn laatste artikeltje is wel al een tijdje terug hè :(.
Sorry, aan iedereen die graag iets had gelezen!

Ik stik zowat, overal boeken afspraken en dingen die ik moet doen.
Het is eventjes heel erg druk en mijn hoofd zit overvol met gedachten.
Ik ben bijna de hele dag bezig met huiswerk maken of te leren en tussen door probeer ik toch nog een avondje een film te kijken met iemand of naar dat ene toneel stuk te gaan kijken met die groep.
Ik zou toch zomaar eens iemand teleurstellen ;).
Het gevolg is dat ik echt héle blije momentjes heb en hele suffe momentjes.
En geen tijd om iets te schrijven.
Ik hoop echt dat ik over 2 weekjes (dan neemt de druk eventjes af bij school) dat ik weer een hele lading nieuwe onderwerpen en dus nieuwe artikeltjes heb.
Op het moment ben ik beetje sufjes en nogal inspiratieloos!
Ik wilde net over de lente gaan schrijven, in dit ongewone momentje van 'niks', maar er kwam gewoon helemaal niets.
Hallo? Aimée? Waar ben je? Waar is dat meisje dat drie alinea's kan schrijven over zonnestralen?
Nou ja op het moment is dat meisje een beetje weg :).
Ik beloof dat ik heel snel wel weer met iets kom!
Dit vind ik nu ook weer zo'n sullig berichtje maar het lukt eventjes gewoon niet hihi.

Heeeeel veel liefs, en tot snel!
xoxoxoxo



Geen opmerkingen: