Posts tonen met het label The Bone Clocks. Alle posts tonen
Posts tonen met het label The Bone Clocks. Alle posts tonen

dinsdag 23 september 2014

Een verrukkelijke zondag

Afgelopen zondag ben ik met het treintje richting Eindhoven gegaan.
En het was héérlijk.
Over het algemeen vind ik reizen met de trein erg fijn, je kan mensen kijken, weg kruipen in je eigen cocon door een boek te pakken of oortjes in te doen en muziek te luisteren, of gewoon zitten kletsen met je in mijn geval buurman. 
Onze dag (die van mijn treinreisbuurman en mij) werd gevuld vol lekker eten, leuke winkeltjes, een bijna oneindig aantal aan boeken & ofcourse; heerlijke gesprekken. 
Het was al met al een verrukkelijke zondag.