donderdag 5 maart 2015

Arretjescake

Hallo allemaal, ik ben Lauri, ik ben 17 jaartjes oud en ik woon in Noord-Brabant.
Mijn hobby’s zijn DIY-en, bakken, naar tweede hands winkeltjes gaan en natuurlijk BLOGGEN!

Sinds een tijdje heb ik nu mijn eigen blog genaamd LittleNotes.nl en daarop kan ik al mijn creativiteit en emoties kwijt. Een poosje terug had ik contact met Aimée over gastbloggen  en tadaaa…. Ik sta nu één keer in de twee weken op My Notebook met een DIY artikel en Aimée één keer in de twee weken op de mijne met een van haar blogs. Super gaaf, toch?! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en veel lees en knutsel plezier. Liefs Lauri 

Arretjes cake, dat kan ik echt wel de hele dag eten! Niet zo gezond, ik weet het... Toch is het een super lekkere cake die heel gemakkelijk te maken is! 




Wat heb je nodig?
  • 250 gram bruine basterd suiker
  • 1 ei
  • 5 eetlepels cacao
  • 250 gram boter
  • 200 gram biscuit 

Wat moet je doen?
  • Mix de suiker en het ei tot het een luchtig geheel is
  • lepel er lepel voor lepel de cacao doorheen
  • kruimel de koekjes
  • laat boter smelten en voeg de boter en koekkruimels toe. Goed mixen.
  • doe de mix in een bakblik, dek deze af en zet hem 6 tot 8 uur in de koelkast





Smakelijk eten!

Geen opmerkingen: